Трагедійна комедія "Смерть Сталіна"

Вчора ми таки подивилися "Смерть Сталіна".
Мабуть в нас теж трохи обережно підійшли до показу фільма, бо жодного постеру в кінотеатрі, щоб сфотографуватися на його фоні, я не знайшла. Чому б це? Та й сеансів було всього 2, тому людей у залі - достатньо багато.
Як пишуть, натуру знімали у нас, тому пейзаж, будинки - все дуже схоже на дійсність.
Було очікування, що це буде на кшталт "Гітлер капут", але ні, ця картина набагато глибше та серйозніше. І знаєте чому? Автори британці та французи, тому вдалі жарти - типово англійські, їх би прослухати повільніше, у запису, бо не встигали відреагувати.
Були й такі жарти, що називаються "нижче поясу", але вважається, на жаль, що сучасним комедіям без цього аж ніяк.
Більш за всіх мені сподобався Жуков, хоча у житті я до нього ставлюся дуже погано. У фільмі - це просто супер-герой з кримінальних бойовиків.
Ефектно скидає шинель, увесь обвішаний орденами та медалями, хоч їх менш, ніж на офіційних світлинах. Дуже героїчно виглядає, бо має шрам на обличчі, та ще й красунчик, типовий герой, схожий на поручика Ржевського з "Гусарської балади".
Хоча, мабуть, цей вояк ще так вигідно відрізняється від інших головних героїв, бо вони щось зовсім підстаркуваті, не так, як це було в дійсності.
Взагалі-то деякі події, які показують у картині, настільки, на мій хлопський розум, близькі до реальності, що важко сприймати, як комедію. Мабуть там, за кордоном, не дуже вірять в таку кількість знищених за Сталіна життів.
У сценарії, як завжди, помітили історичні накладки,  неточності, суміщення деяких  епізодів.
Але насправді, гадаю, майже все так і було.

Немає коментарів:

Дописати коментар

дневник Пиковая дама

Антон дуже наполегливо мені радить, щоб я писала.                                         Пиковая дама                           ---------...