Які хустки носять мольфарки?

   Після вчорашнього заходу "Захусткована краса"  мені теж неможливо себе втримати, щоб не висловитись.
   Про те, що там було, та що планується, багато вже дівчата написали. Вийде новий календар з нашими красунями - це добре, зараз такі світлини, запропоновані в зручній формі, дуже популярні.
   Але я про себе, не так щоб дуже коханій, але все ж.
   Мою голівоньку теж запнули хусткою, хоч я намагалася зробити це сама, але щось "пішло" не зовсім так.
   Після нетривалого процесу творчої праці  Оксана Рудавська  помилувалася результатом, та вирішила, що я дуже схожа на мольфарку. Тільки потрібна люлька, та трохи "табаки".
Ця думка здалася доволі креативною, тому що мої предки, хоч не жили у Карпатах останні років 150, але мали здібності в цьому. Мій прадід, та й дід займалися лікуванням на селі. Пам'ятаю, як дід це робив, навіть мав доволі великий успіх в наших краях.
Щоб увійти "в образ" навіть намагалась купити вчора цю саму люльку, але вже не було нікого на бульварі.
Коли прийшла додому, вирішила зробити світлину в образі мольфарки. Але замість люльки в мене була тільки ступка, розмальована нібито "Петриківським розписом".





Потім, коли вже роздивилась  інші світлини, зробила висновок, що мені, як у тому старому радянському фільмі "Відпустка за власний рахунок", не завадить посилити "неземную" красу,
хоч би макіяж зробити, як мінімум, чи що, як дівчата на цьому заході.

   Вважала, що колишня фотогенічність (як мене завжди запевняли друзі), не зрадить. Мабуть це нахабна таки думка. Бо всі вже знають, що чим більше тобі років, тім ретельніше треба дбати про себе.
Жінки, особливо німкені, про це добре знають. Які вони доглянуті, коли побачиш десь у музеї або у філармонії. Якось у Кельні спостерігала, як одна пані,  на вигляд десь вже за 90 років, але з красивою зачіскою, у стильній сукні, на підборах, достеменно повзла, тримаючись за виступи, вздовж стіни. Але вона хотіла слухати Гріга!

Сьогодні намагалась знайти світлини мольфарок в інтернеті, щось не багато їх там, у Карпатах залишилось. Рідкісний фах, чи може спосіб життя? Ось, наприклад, стара, 90-річна гуцулка Марія Кречунєк у весільному вбранні, але з люлькою.
Бачите, в неї такі самі вузли на хустці, забула, як вірно називала їх пані  Оксани Рудавська ?

Але в порівнянні з цією поважною пані,  мені більш до вподоби Руслана. В неї, до речі, теж не дуже видно,
люльку. Та й хустку вона запнула червону. Але спосіб вельми схожий, хоча видно кропітку роботу дизайнерів!

Немає коментарів:

Дописати коментар

дневник Пиковая дама

Антон дуже наполегливо мені радить, щоб я писала.                                         Пиковая дама                           ---------...