Що вразило у "Три білборди під Еббінґом, Міссурі"

  • Як знають всі кіномани, стрічка "Три білборди під Еббінґом, Міссурі" отримав два "Оскара" та купу нагород інших кінофестивалів за найкращих акторів Френсіс МакДорманд  та  Сема Роквелла.
  • Мене сильно вразила сцена з фільму, де дуже розумна, на мій погляд, головна героїня висловлює думку про відповідальність людей за своє оточення. Весь час я про це думаю, коли мені кажуть, пишуть, запевнюють, що не всі росіяни відповідальні за дії свого керівництва та співвітчизників, що воюють у Донбасі.
  • Що ж вона казала пастору, якій прийшов до неї, щоб нібито наставити на "путь истинный"? У 80-х роках 20-го сторіччя у штаті Каліфорнія  був прийнятий закон: якщо ти у банді, то відповідаєш за всі її дії, навіть у випадку особистої відсутності під час скоєння злочину. 
  •   


Немає коментарів:

Дописати коментар

дневник Пиковая дама

Антон дуже наполегливо мені радить, щоб я писала.                                         Пиковая дама                           ---------...